Gwarancja
Podstawą przyjęcia reklamacji składanej na podstawie gwarancji przez podmiot nie będący konsumentem jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT). W stosunku do konsumentów posiadanie paragonu może usprawnić proces reklamacyjny, ale nie jest konieczne.
Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy (tj. YSM and Partners, ul. Migdałowa 2, 72-003 Dobra (Szczecińska)n) 3 miesięcy gwarancji licząc od momentu wydania towaru kupującemu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego towaru pod adres sklepu. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. W przypadku, gdy towar jest wadliwy kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, jeśli naprawa jest niemożliwa towar zostanie wymieniony na nowy.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Reklamacje (na podstawię rękojmi)
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli jesteś konsumentem nie masz takiego obowiązku, ale zalecamy takie postępowanie.
Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas (na adres: YSM and Partners, ul. Migdałowa 2, 72-003 Dobra (Szczecińska) produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (jeśli w taki sposób zostanie rozstrzygnięta reklamacja). Wzór oświadczenia wraz z wyciągiem informacyjnym znajdą Państwo w paczce wraz z dowodem zakupu. Jeśli jesteś konsumentem skorzystanie ze wspomnianego wzoru nie jest obowiązkowe.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@workiysm.pl lub telefonicznie: 00 48 91 433 01 28. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
W razie pytań zawsze chętnie służymy pomocą.
Z pozdrowieniami,
Zespół workiysm.pl